Komentarzy: 17 o “Przejazd na Dworcowej zamknięty do 7 kwietnia

  1. jestem inżynierem 10lat w kolejnictwie 2 lata w projektowaniu/ służę starymi legitymacjami kolejowymi/ ale za taki bałagan tych prywatnych spółeczek robiących 3tygodnie 60m kwadratowych przejazdu za czasów Gomułki czy Gierka trafił by kierownik budowy na Młyńską za tzw. sabotaż gospodarczy,a teraz banda sabotażystów zwana menadżerami ,dyrektorami kontraktu i Bóg wie czego w dodatku sprowadzona z zagranicy Poznania /jakby w Poznaniu nie można znależć mądrej kadry /funduje nam taki SABOTAŻ.Wstyd dla warszawsko -wrocławskich tzw.MENADŻERÓW KONTRAKTU .Może by się zajął wybitny redaktor dur… z Lubonia czy jak kto woli Stęszewa który w swoim pisemku tak klaszcze wszystkiemu co jego reklamodawcy zlecą.Temat do wykazania się dur..redaktorze.

    1. Kolejarzu, to dlaczego Pan się nie ujawnił jak były protesty przeciw tej inwestycji, mógł Pan choć podpowiedzieć co należało robić. Mówi Pan, że firmy i fachowcy nie są od nas, a może też z Cypru?
      Przecież korupcji nie wymyślono w Polsce (szefa Międzynarodowej Federacji Piłki Nożnej Josepha Blattera i szefa UEFA Michela Platiniego, nad którymi ciążą oskarżenia o korupcję. itd.)
      A dur pisze dla pieniędzy a nie z sumienia, to zapłać mu Pan za artykuł o kolejnictwie za Kremla i za Brukseli, różnice i podobieństwa, będzie ciekawie poczytać.

  2. Co zrobili mądrale z Podleśnej , z kim rozmawiali żeby było lepiej .to za ich kadencji zamkneli 3Maja ,a mogli chociaż wyegzekwować dla pieszych przejście jak na Mickiewicza ,a jak nie umieli to się poddać do dymisji ,a nie pchać się do lukratywnego KORYTA.

  3. Proszę postać chwilę I popatrzeć na tych pracowników torowych I posłuchać ich rozmów. Uszy więdną od wulgarnych zwrotów I określeń I ani jednego mądrego słowa związanego z ich pracą. Co to za ludzie? Zbieranina nieprzygotowanych do zadań odprawami technicznymi robotników, miotających się bez sensu tam I nazad. Precyzyjnie zaś funkcjonują w symbiozie z „Żabką”.

  4. Jestem inżynierem ,który dziesięć lat pracował na kolei w tym również w biurze projektów /zostały leg.kolejowe/ i to co widzę na trasie Mosina Poznań urąga wszelkim prawidłom organizacji budowy na kolei. Za takie prowadzenie budowy za czasów Gomułki czy nawet Gierka ci tzw.menażerowie kontraktu ,dyrektorzy czy Bóg raczy wiedzieć jak ich ta „pomarańczowa ” gwardia wałęsająca się po trasie budowy nazywa ,poszła by na Młyńską /tym z Warszawy ,Wrocławia i innych miasteczek powiedzieć jaki „lokal” tam się znajduje/.Takie prowadzenie budowy przez kierownika budowy /dyrektorzy byli tylko w DOKP-prawdziwi inż.wiedzą co to za skrót/ jak tutaj nazwane było by sabotażem ,a za to groził KRYMINAŁ.Ludzie jak wam nie wstyd 3tygodnie robić 2torowy przejazd.No ale jak rządzą tacy znawcy tematu infrastruktury jak była minister Bieńkowska i jej następcy /bez wzg.na opcje polityczne/ dla których 5 stopni mrozu /taki mamy klimat / stanowi problem to nie ma się co dziwić że budowa dwutorowego przejazdu stanowi problem.Pytanie jest również takie gdzie są instytucje nadzorujące wydatkowanie społecznych pieniędzy NIK,CBA i inne jakie to są przetargi na których dla przykładu autostrady budowane są za większe pieniądze niż w górzystej Słowenii .Myślę ,z tego co obserwuję każdego dnia że z budowami kolejowymi jest tak samo .Starszy doświadczony inż. nie tolerujący takiego organizacyjnego bałaganu jak mój „przedmówca.

    1. Pana słowa brzmią jak polityka albo filozofia, Pan chce wywołać dyskusję światopoglądową?

    2. Rysunek z Przekroju, podpis „Co sądzisz o wprowadzeniu kar za mówienie nie na temat?” Rozmówca odpowiada „Deszcz pada”

  5. Umiecie panowie czytać /8 klas było obowiązkowe / to czytajcie co myślą o was Puszczykowianie

    1. No o co chodzi Nowak, przecież kolejarz filozofuje, ma być bo Pani kazali o Puszczykowie a ten że za Puszczykowem na trasie Mosina-Wrocław coś tam nie tak. No to co, to nie nasza sprawa. No niech se kolejarz jak taki filozof założy blog . Albo niech go redakcja wymoderuje.

      1. Drogi panie, przejrzałam pana liczne, filozofujące wpisy, przeszły na ogół bez reakcji.
        Wniosek, zapotrzebowania na filozofowanie nie tylko ja nie mam. Niestety, to co pan teraz napisał utwierdza mnie w przekonaniu, że filozofowanie do niczego dobrego nie prowadzi.
        Nie tracę nadziei, że i pan napisze coś ciekawego i związanego z Puszczykowem.
        Kolejarzowi dziękuję, regularnie przyglądam się pracom na przejeździe kolejowym w Puszczykówku, doszłam do tych samych wniosków, ale wpis inżyniera związanego z kolejnictwem jest dosadniejszy.
        W Mosinie przy przejeździe kolejowym w ciągu ul.Farbiarskiej zamontowano przezroczyste panele ekranów akustycznych, wyglądają mniej szpetnie (jestem przeciwnikiem ekranów).

        1. Drogi Panie, a ja mam zarchiwizowane swoje wpisy aż po Zielone Puszczykowo i mylisz się Pan, jest dokładnie na odwrót właśnie te filozofujące wpisy wywołują największe poruszenie tyle że nie o takie wam chodzi, ja wiem doskonale. W wojsku mi mówili, podchorąży filozofujecie, filozofujecie, a tu trzeba strzelać, trzeba strzelać, jego … mać.
          Ja mam innego przeciwnika drogi Panie niż Pan od powyższego wpisu.

          Czy ja coś napiszę o Puszczykowie to odpowiem znowu filozoficznie, ha,ha: 20 lat temu porzuciłem pracę na uczelni wyższej; zwoływano rady wydziału i gadano, gadano i gadano. Na koniec uchwalano jedną konstruktywną rzecz, uchwalano termin kolejnej rady wydziału. Jak zaglądam na tą uczelnię przez 20 lat jest to samo, zawsze są rady wydziału tyle że koledzy to są już teraz siwe dziady. A ja nie! Z tym pisaniem o Puszczykowie jest tak samo, ale z jedną różnicą za te rady wydziału siwe dziady biorą kasę a za pisanie o Puszczykowie tylko dostaniesz „podziękowanie”, drogi Panie.

          A ekranów akustycznych nie ma dobrych, są tylko złe albo jeszcze gorsze.

          1. Drogi Pan jest kobietą, co wynika z tekstu

      2. Co to za ględzenie? Język jakiś taki nieczytelny, nie potrafi przekazać co pomyślała głowa. Wpierw proszę napisać sobie tekst „na brudno” i potem dopiero się produkować. Może to pomoże.

  6. Naoisz coś mądrego to chętnie poczytamy ,ale ty umiesz tylko innych krytykować ,a w główce nic mądrego nie stworzysz.

  7. Hura ,hura ,hura rekord świata pobity 60m torowiska /3tory po 20m/ na przejeżdzie kolejowym w prawie 3tygodnie tak „krótko” nie buduje nikt na świecie , w dodatku sam przejazd nie jest wykończony gdyż do płyt wysypano jakimś tłuczniem ,a nie asfaltem co znowu zajmie 1-2dni zamknięcia przejazdu.Firmy światowe piszą już zlecenia do Warszawy i Wrocławia o tak błyskawiczne wykonywanie przejazdów na drogach i autostradach .Pozdrowienia dla dyrektorów kontraktu , menażerów i zapracowanych toromistrzów od kolejarza.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.